Skip to main content

Mia Pengedar Shaklee

Pengedar Shaklee Malaysia


Assalamualaikum, Saya Mia pengedar Shaklee Malaysia agent Shaklee Sijangkang, Telok Panglima Garang, Banting, Klang yang boleh pos ke seluruh Malaysia dan COD terdekat. 

Group kami dibimbing oleh Doktor, Saintis dan Pakar Nutrisi. Mia pengguna Shaklee dari 2016 dan bermula serius dengan bisnes Shaklee sejak 2020. 

Bisnes Shaklee - Bisnes Paling Mudah dan Jana Income Hanya Dari Rumah. 

Tidak kira anda ada kerja hakiki, surirumah atau pelajar IPT yang ingin buat part-time cari extra income pun boleh.

Ramai yang suka buat bisnes Shaklee ini sebab :


1. Modal Yang Rendah

Hanya dengan RM35 sahaja anda dah boleh memulakan bisnes Shaklee anda.

Tiada bebanan untuk buat pinjaman atau keluarkan modal beribu-riban sebab kita pun tahu, hidup sekaran kerasssss.

2. Tidak Perlu Simpan Stok

Anda boleh tidak perlu simpan stok sebab anda boleh buat pembelian dengan walk-in ke Shaklee Shop atau buat order secara online dan Shaklee akan mengurus pembungkusan dan pemgeposan ke alamat customers. 

3. Demand Yang Tinggi

Produk Shaklee sentiasa ada sambutan di hati rakyat Malaysia sejak 1994 sehingga harini dan kami telah memenangi Malaysia’s Trusted Brand Gold Award In Vitamins & Health Supplements By Reader's Digest Malaysia 2 tahun berturut-turut (2021&2022).

4. Group Support

Setiap orang yang join bisnes Shaklee dengan team Kak pora akan mendapat support 100% dari pelbagai segi - Motivasi, Ilmu Bisnes, Marketing Strategi, Bahan-bahan untuk beriklan dan banyak lagi. 

5. Masa Flexible

Salah satu sebab ramai suka join bisnes Shaklee sebab kita boleh buat bisnes ni dengan takpa had masa atau masa yang ditetapkan. kita boleh buat bila-bila masa dengan mengisi masa yang kita ada.

6. Bisnes Secara Online

Bisnes Shaklee boleh dijalankan dimana-mana kita berada sama ada kita balik kampung atau bercuti di luar negara sebab kita hanya perlukan internet untuk menjalankan bisnes online Shaklee ini.

7. Bonus Infiniti

Dalam bisnes Shaklee, terpulang pada diri kita sendiri berapa banyak bonus kita nak dapat. RM20, RM2000 hatta RM20,000 sebulan pun boleh dan semuanya bergantung pada usaha masing-masing. Selain dari Cash Bonus, kita juga berpeluang dapat pelbagai bonus seperti Car Bonus, Leadership bonus dan banyak lagi.

Best tak best bila dah tau sebab-sebab kenapa ramai suka buat bisnes Shaklee.

Jika anda ingin mencari peluang menjana extra income atau cari bisnes yang modal rendah, mari join kami. 

kami akan guide dan bantu anda sama-sama capai income dalam bisnes ini.

Kalau ada yang berminat yang nak tahu lebih lanjut tentang bisnes Shaklee atau nak jadi pengedar shaklee di kawasan anda jemput klik link di bawah ye


Whatsapp : http://www.wasap.my/60172671802

Facebook : Miah Hussain

Instagram : Miah Hussain


#ProjectBlogMegaShaklee

#NextLevelogging

#Shakleethrive2023

#Shakleetriumph2023


Comments

Popular posts from this blog

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

  Sekarang tengah viral kan kat mana-mana mesti kita jumpa harga rahmah. Vitamin kulit pun semestinya taknak ketinggalan program harga rahmah ni. Haa RARE kan 😆 Nak tau tak apa dia vitamin kulit cantik tapi harga rahmah tu ?  Jeng Jeng Jeng Tak lain tak bukan set kulit 'Best Seller' kita Esp Soy Protein dan Sustained Release Vita-C Shaklee. Kebetulan bulan ni menjelang raya kan, Shaklee pun tau-tau je yang kita ni mesti nak kulit sihat dan cantik raya ni kan. Tahu tak, kedua-dua produk ni penting untuk dapatkan kulit yang sihat tau. Jom mia share sikit tentang vitamin kulit cantik ni. Kepentingan Protein untuk Kulit yang Sihat dan Cantik Protein merupakan salah satu bahan binaan tisu kuli t, setiap 21 hari kulit kita akan bertukar baru jadi pengambilan protein yang mencukupi amatlah penting untuk kulit yang gebu dan sihat. Protein mengandungi 2 jenis asid amino, iaitu L-proline dan L-lysine yang membantu penghasilan kolagen badan . Protein menggalakkan penghasilan, pertumb

Testimoni Shaklee Saya

 GASTRIK 16 TAHUN HILANG DENGAN SHAKLEE Assalamualaikum, hari ni mia nak share dengan semua Testimoni Shaklee pada diri mia sendiri. Nak jadikan ceritanya mia memang ada gastrik yang teruk sejak sekolah rendah lagi dan mia sebelum ni kalau puasa baru 1st day mesti dah gastrik teruk sampai tak boleh bangun jadi sayang tau puasa kita habis dengan sakit mcm tu je. Nak kerja susah nak solat pun susah sbb sakit teruk tau 😭 Gastrik mia pulak teruk dia sampai kalau makan ubat pun tak jalan sampai berhari² gastrik tak baik, kena pergi klinik ambil injection baru baik 😖 Awal puasa 2020 1st day puasa mia dah gastrik time tu tgh kerja tau. Kita nk buat kerja pun tak selesa sbb sakit kan jadi masa tu mmg mia fikir tak boleh ni nak kena ada ESP jugak puasa ni sbb mia tak nak puasa terganggu dengan gastrik. Waktu tu pulak first wave pkp tau produk shaklee banyak sold out semua standby stock, dahsyatnya wave Shaklee time tu sampai ESP pun habis tau.  Mia pun cari merata kt sideline² kalau ada baki

30 PESANAN IMAM SYAFIE UNTUK CAPAI KEJAYAAN HIDUP

  KATA-KATA MOTIVASI Assalamualaikum, selamat petang semua 😊 Hari ni mia nak share kata-kata motivasi tentang 30 Pesanan Imam Syafie untuk Mencapai Kejayaan Hidup. Siapa Imam Syafie ni ? Imam Syafie atau nama sebenarnya Muhammad Bin Idris Bin Al-Abbas Bin Usman Bin Syafie Bin As-Saib adalah ahli fiqah terkemuka dalam sejarah Islam. Beliau merupakan pengasas kepada mazhad Syafie, salah satu daripada mazhab Islam yang banyak diikuti oleh penganut agama Islam di India, Indonesia dan Malaysia. Setiap daripada kita mesti nak berjaya dalam hidup kan, jadi di sini mia sertakan 30 pesanan Imam Syafie untuk mereka yang inginkan kejayaan. 1.  Tuntutlah ilmu sebanyak mungkin  kerana ia dapat menjaga dan membuat kamu cemerlang di dunia dan akhirat. 2. Perbanyakan  menyebut Allah  daripada menyebut makhluk. Perbanyakan  menyebut hal akhirat  daripada menyebut hal dunia. 3. Pilihlah  makanan yang halal  kerana ia menjamin kesihatan dan menyebabkan syaitan gerun. 4.  Sabar menghadapi musibah  adala